איך עושים אופטימיזציה למודעות פרסום בפייסבוק?

במידה ואתם מחפשים דרך לשפר את הביצועים של הפרסום שלכם בפייסבוק, דעו שאחד הפרמטרים שאתם צריכים לבדוק קשור למיקוד המודעות והכוונה היא שעל מנת שמודעות הפרסום שלכם יתנו לכם את הביצועים והתוצאות המוצלחות ביותר, עליכם לוודא שהן אכן נחשפות לקהל היעד הרלוונטיים והמתאימים ביותר. אנו ממליצים לכם לעשות שימוש בכלי שונים שמערכת הפרסום של פייסבוק מציעה למפרסמים שלה. אותם כלים יעזרו לכם בכל הקשור לנושא האופטימיזציה של מודעות הפרסום.

להכיר ולהפריד בין משתמשי המובייל למשתמשי הדסקטופ

על מנת לשפר את קמפיין הפרסום, עליכם לשפר את המודעות שלכם. הכוונה היא שיש לצור סט של מודעות עבור משתמשי המובייל וסט אחר עבור משתמשי הדסקטופ. יש גם לבצע התאמה בנוסח של המודעות, לקבוע את התקציב וכמובן את סוג המכשיר. כל סט של מודעות יניב תוצאות אחרות, אותן תצטרכו לנתח בהמשך.

פילוח מדויק של מודעות וביצוע הפרדה בין פרסום בטור הצדדי לבין פרסום בניוזפיד של פייסבוק

בהתאם למיקום של הפרסום, ישתנה גם מבנה המודעה. לדוגמה, תוכלו לראות שבמודעות פרסום בניופיד, התמונה שהכנסתם לפוסט שלכם, תראה גדולה יותר מתמונה שהכנסתם לפוסט שיפורסם בטור הצדדי. כאן נציין, שמודעות שמפורסמות במיקומים שונים כמו אלה שצוינו לעיל, יביאו גם תוצאות שונות. על כן, על מנת למקסם את התוצאות, יש לצוא מודעות ייחודיות לכל מיקום נבחר.

מודעת פרסום עם תמונה

זה כבר ידוע ומוסכם שמודעת פרסום עם תמונה, עשויה להגדיל משמעותית שיעור הקלקות והמרות. מה שכן, לא כל תמונה תצליח לעשות זאת בהצלחה ובהכרח להביא נתונים טובים. על כן, יש לבחון תמונות שונות ולמצוא למי מהן יש פוטנציאל להביא נתונים גבוהים ובהתאם לכך לזהות תמונות נוספות דומות ולהשתמש בהן.

קריאה לפעולה

ניתן להוסיף כפתור קריאה לפעולה לכל מודעת פרסום בפייסבוק. אתם לא תאמינו כמה הדבר יכול להשפיע משמעותית על שני אלמנטים מרכזיים שהינם, שיעור ההקלקה ושיעור ההמרה. נכון להיום, יש חמישה נוסחים לכל כפתור קריאה בהם, "לקנייה", "הורדה", "מידע נוסף", "להזמנה", "הרשמה".

קוד מעקב המרה (נקרא גם פיקסל)

חשוב מאוד שיהיה מעקב אחר התוצאות של פעולות השיווק שמבצעים בפייסבוק. לשם כך, פייסבוק פיתחה קוד מעקב. בדקו שהקוד מותקן בחשבון המודעות שלכם בפייסבוק. אם איננו מותקן, יש להיכנס למנהל המודעות וללחוץ על לשונית "מעקב אחר המרות". לאחר מכן, יש לקרוא את ההנחיות הקשורות להתקנת קוד המעקב. כאשר יש לכם את הקוד, תצטרכו להתקין אותו בפוטר של דף האינטרנט שלכם. אם התקשתם בהתקנה ידנית של הקוד ויש לכם אתר וורדפרס, תוכלו להיעזר בתוסף הנקרא Insert Headers and Footers ולהעתיק אליו את קוד המעקב שקיבלתם מפייסבוק.

אסטרטגיות הצעות מחיר

ההצלחה של מודעות הפרסום בפייסבוק תלויה גם באסטרטגיות להצעת מחיר. בגדול, קיימות שלוש אסטרטגיות בהן, מחיר לקליק, מחיר לאלף חשיפות ואופטימיזציה להמרות. נסו לבדוק מספר אסטרטגיות וכך תוכלו להגיע לאסטרטגיה הכי אטרקטיבית. הכוונה היא שבסופו של דבר, תהיה לכם אסטרטגיה עם מחיר נמוך להמרה אבל עם מספר המרות גבוה יחסית.

תזמון מודעות

תוכלו להציג מודעות לפי ימים ושעות שתרצו. שימו לב, האפשרות הזאת תהיה זמינה רק כשתבחרו בתקציב כולל לקמפיין הפרסום ולא בתקציב יומי. בדקו מהם הימים והשעות בהם הכי מומלץ לפרסם את המודעות והתמקדו בהם. כך המודעות יהיו אפקטיביות יותר.

שורה תחתונה

אם תגדירו מראש את מטרות הקמפיין, תמקדו אותו, תעשו אופטימיזציה ותבצעו ניתוח מקצועי ומעמיק של התוצאות, הרי שהפרסום בפייסבוק יהיה רווחי, משתלם וכזה שיניב לכם כמות גדולה של תנועת גולשים איכותית שתתעניין במוצרים והשירותים שלכם.

שיהיה בהצלחה!

מאמרים נוספים
שתפו ב:
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

דרגו את המאמר

/ 5.

דילוג לתוכן