פרסום בפייסבוק – אוסף טיפים שיסייעו לכם להתניע את הפרסום

כל אחד שמבין כיצד ואיך עובדת הרשת החברתית של פייסבוק, יכול להתחיל לפרסם בה. יחד עם זאת, תמיד כדאי להכיר טיפים שיכולים לסייע משמעותית לתהליך הפרסום, כך שיהיה הרבה יותר אפקטיבי ומוצלח. מוכנים? אנחנו יוצאים לדרך!

דף עסקי ומיתוג

לפני שאתם בכלל חושבים על השקת קמפיין פרסום בפייסבוק, חשוב שיהיה לכם דף עסקי שיראה טוב. מלבד זאת, יש גם לדאוג לנושא המיתוג ועל כן יש לאפיין את הדף באמצעות שימוש בתמונת רקע, פלטת צבעים ייחודית, סרטוני וידאו ועוד. המטרה העיקרית היא שהדף שלכם בפייסבוק, ימשוך כמה שיותר גולשים וכמו כן שיהיה פשוט וברור לכל גולש שיבקר בו.

סרטונים להגדלת החשיפה וליצירת עניין

אין ספק שפוסטים עם סרטונים ממירים הרבה יותר טוב מפוסטים עם תוכן בלבד. עליכם להשקיע בסרטון מעניין, ייחודי ומקורי וכזה המציג את המוצר או השירות שאתם מוכרים בצורה איכותית, תוך כדי העברת המסר הנכון (אגב, זה לא חייב להיות תמיד מסר שיווקי). כאשר אתם מעלים את הסרטון, יש להעלות אותו כקובץ וידאו ישירות לדף הפייסבוק.

תמונות כחלק מאלמנטים ויזואליים שתמיד עובדים

ממש כמו הסרטונים, גם העלאה של תמונות יכולה לעזור משמעותית בכל הקשור לפרסום הדף העסקי בפייסבוק. אין ספק שגולשים נמשכים לאלמנטים ויזואליים כמו תמונות וסרטונים מאשר לאלמנטים כתובים (טקסטואליים). אגב, זה הזמן לחדד ולומר שהתמונות לאו דווקא צריכות להיות שיווקיות, אלא מספיק שיהיו תמונות שיעבירו רגש או חוויה והן כבר יצליחו לעורר רגש אצל הגולשים שמבקרים בדף העסקי, מה שיגרום לכם לקבל על הפוסט או הפוסטים, המון לייקים, שיתופים וגם לזכות בחשיפה גדולה.

לתייג וכמה שיותר

כאשר מדובר על קמפיין שיווק בפייסבוק, אין ספק שתיוג הוא דבר הכרחי ומדוע? כי כאשר אתם מתייגים אנשים, התיוג חושף את הדף בצורה אוטומטית גם לחברים של מי שתייגתם אותו ואז נוצר עניין והפוסט הופך לוויראלי.

תזמון הפוסטים

נסו לתזמן את הפוסטים שלכם, כך שיפורסמו בהתאם לזמן ההימצאות של קהלי היעד הרלוונטיים לכם. יתרה מזאת, בדקו שהתזמון מותאם גם לפרק זמן בו תוכלו גם אתם להגיב על הפוסט או הפוסטים שפורסמו.

הגדלת קהל היעד שלכם

על מנת שהקמפיין השיווקי שלכם בפייסבוק יהיה מקצועי ומוצלח, עליכם להגדיר את קהל היעד שלכם וכמו כן, לנסות להגיע לקהלים נוספים. ניתן לבצע זאת על ידי פניה לחברים של חברים, פניה למי שכבר נחשף לשירותים או מוצרים דומים ועוד.  כך תוכלו להגדיל את היקף המכירות מקמפיין הפרסום.

שימוש במערכת המודעות של פייסבוק

מדובר על מערכת פרסום שדומה למערכת הפרסום Google Adwords. באמצעות המערכת, ניתן לבצע ניתוח על פי תחומי עניין, אזורים בארץ, גילאים ועוד. כך אפשר להתאים את קמפיין הפרסום לקהל יעד טוב יותר. המערכת פשוטה לתפעול ויחסית זולה לשימוש.

איך בונים מודעה בפייסבוק בצורה נכונה?

יש להשקיע כמה שיותר במודעות בפייסבוק וכמו כן במבנה שלהן. זה כולל שימוש בארבעה מרכיבים: כותרת, גוף המודעה, תמונה וקישור. מה שצריך לעשות הוא להתמקד על יצירת מודעה שתגרום לעניין אצל קהל היעד הרלוונטי.

תנועה מקמפיין שיווק בפייסבוק

קמפיין שיווק בפייסבוק יכול לייצר לכם תנועה כלפי פנים או כלפי חוץ. לכן, עליכם לדאוג להגדיר בצורה ברורה את מטרות הקמפיין ולחשוב האם תרצו לצור מעורבות עם טראפיק בדף הפייסבוק בלבד הכוללת שיתופים, תגובות ולייקים או שתרצו לייצר כמה שיותר לידים באמצעות שימוש בדף נחיתה או אתר אינטרנט.

מודעות חשיפה או מודעות מעורבות – מה כדאי לבחור?

ובכן, אין כאן תשובה חד משמעית, שכן הדבר תלוי בסוג ה עסק, במוצר/השירות שמשווקים וכו'. ההמלצה שלנו היא לבדוק את שתי האופציות ולאחר מכן לבצע השוואה בין הביצועים של מודעות החשיפה לבין מודעות המעורבות.

פיקסל פייסבוק

עד לא מזמן, הפיקסל של פייסבוק שימש לצורך מעקב המרות ממודעות הפרסום. הפיקסל החדש המחליף את הפיקסל הקודם, מבצע מעקב לגבי פעילות בעמוד העסקי שלכם.

איך אפשר לדעת שמודעת הפרסום עובדת?

כדאי לתת למודעה לרוץ מספר ימים (לפחות 48 שעות). כך תוכלו לבחון את הביצועים ובהתאם לכך לשקול האם לשנות את התוכן, את התמונה וכו'. מודעת פרסום לאפקטיבית, היא מודעה שיש לה כמות גדולה של קליקים והיא מוגדרת לצורך יצירת לידים ולא לצורך של חשיפה בלבד.

מאמרים נוספים
דילוג לתוכן