פרסום בפייסבוק – כלי שיווקי יעיל וממוקד

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם. יש לה פוטנציאל שיווקי אדיר וניתן לנצל אותו לטובת פרסום של מוצרים ושירותים שונים. על כן, אם יש לכם עסק או חברה, ההמלצה הכי טובה שנוכל לתת לכם היא לפתוח דף עסקי, להשקיע במיתוג שלו וכמו כן לקדם אותו באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק.

5 סיבות עיקריות לפרסום ממומן בפייסבוק

אם תבחרו להשקיע בפרסום ממומן בפייסבוק, תוכלו להנות מהיתרונות הבאים:

  • עלות זולה וזאת בהשוואה לאמצעי פרסום אחרים
  • חשיפה להמון גולשים בכל יום וכל זאת בהשקעה כספית קטנה יחסית
  • פרסום רלוונטי, ממוקד וכזה שיגיע ישירות לקהל היעד המבוקש
  • מעקב נוח ויעיל אחר ביצועי הקמפיין ויכולת להכניס שינויים בכל זמן וכל זאת על מנת לשפר משמעותית את הביצועים של מודעות הפרסום
  • חשיפה לעסקים/מוצרים/שירותים שאנשים דווקא מחפשים ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ולא במנוע החיפוש של גוגל

איך אפשר לפלח את הקמפיינים בפייסבוק?

ובכן, יש מספר סוגים של פילוח בהם:

  • פילוח קהל לפי מאפיינים דמוגרפיים כמו, מקום מגורים, מין, גיל, מצב משפחתי וכו'.
  • פילוח קהל לפי עיסוק. לדוגמה, בעלי עסקים, עורכי דין, רואי חשבון וכו'.
  • פילוח קהל לפי תחומי עניין. לדוגמה, קניות, ספורט, רכבים, קוסמטיקה וכו'.
  • פרסום לפי מאגר של כתובות דואר אלקטרוני של קהל רלוונטי שיכול להתעניין במוצר/השירות.
  • פרסום הכולל שימוש בקמפיין מסוג רימרקטינג. מה הכוונה? מדובר על פרסום שיוצג לגולשים שביקרו באתר האינטרנט או דף הנחיתה שיצרנו.
  • פרסום לפי התנהגות של גולשים. לדוגמה, גולשים שאוהבים לבצע רכישות באינטרנט, גולשים שמתעניינים בטכנולוגיה ומחשבים וכו'.
  • פרסום שיהיה משולב עם פלטפורמות פרסום נוספות כמו אאוטבריין/טאבולה.

איך אפשר להיעזר בחברה המספקת שירותי פרסום ושיווק בפייסבוק?

ובכן, אם יש לכם עסק ואתם מוכרים מוצר או שירות, תוכלו לקבוע את תקציב הפרסום שלכם ולהתחיל לפרסם בפייסבוק מומלץ לעשות זאת עם חברה שיש לה התמחות בפרסום בפייסבוק, ניסיון וכמו כן חברה שרשמה הצלחות בתחום. מה כולל שירות כזה?

  • הקמה של דף עסקי או שדרוג של דף קיים
  • בניית תוכנית שיווק שתתמקד בפרסום בפייסבוק
  • הגדרה ויצירה של מודעות פרסום, תוך שימוש בקופירייטינג מקצועי ועיצוב גרפי
  • ביצוע פילוח מדויק ורלוונטי של קהלי היעד הרלוונטיים
  • בנייה וניהול של קמפיינים ממומנים בפייסבוק
  • ביצוע תהליך של קידום ממומן לדף העסקי כולו או לפוסטים נבחרים
  • יצירה וניהול של תוכן לדף הפייסבוק

פרסום בפייסבוק – מניב כמות גדולה של פניות בהשוואה לאמצעי פרסום אחרים

הדבר כמובן נובע מהעובדה שמודעות בפייסבוק זוכות לחשיפה גדולה ביותר וזאת תודות לכך שברשת הפייסבוק, יש כמות גדולה של גולשים וכמו כן מודעות הפרסום ממוקדות לקהלי היעד הרלוונטיים.

שוקלים פרסום בפייסבוק? הנה מספר נתונים מעניינים שכדאי לכם להכיר

  • בפייסבוק רשומים 6 מיליון משתמשים, רק מישראל. 47% נשים ו-53% גברים.
  • זמן השהייה של הגולש הממוצע הוא 20 דקות בכל כניסה לרשת החברתית.
  • הגולש הממוצע נכנס לפייסבוק כ-8 פעמים ביום.
  • ·         155 הוא מספר החברים שיש לגולש הממוצע בפרופיל הפייסבוק שלו.
  • גולשים מעדיפים לגלוש לפייסבוק באמצעות המכשיר הסלולרי שלהם.
  • פרסמתם פוסטים בפייסבוק? קחו בחשבון שהם נצפים לפרק זמן של יום עד יומיים. רוצים להגדיל את החשיפה שלהם? עשו זאת על ידי שימוש במערכת הפרסום של פייסבוק.
  • בכל דקה, נוספים עוד 400 חשבונות של משתמשים בפייסבוק
  • המון משתמשים שרשומים בפייסבוק אינם פעילים ברשת החברתיות או שמדובר על פרופילים מזויפים.
  • בשנים האחרונות, קמו רשתות חברתיות שמצליחות גם הן למשוך קהלים צעירים ואפילו מבוגרים, אך עדיין פייסבוק מצליחה להחזיק בתואר הרשת החברתית המונה את מספר המשתמשים הגבוה ביותר – מעל 2.3 מיליארד משתמשים.
מאמרים נוספים
שתפו ב:
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

דרגו את המאמר

/ 5.

דילוג לתוכן