בניית אתרים עם תוסף אלמנטור

כיום, אלמנטור נחשב לאחד התוספים הטובים והממולצים ביותר לבניית אתרים. הוא קל ונוח לשימוש והוא מוצע בגרסה חינמית וגרסה בתשלום. אז בואו נכיר יחד את התוסף המדובר, נסקור את היתרונות והחסרונות ונבחן האם הוא עשוי להתאים עבורכם.

ממשק נוח יחסית

באמצעות שימוש בתוסף אלמנטור, נוכל להשתמש במגוון גדול של בלוקים אותם נוכל למשוך לדף האינטרנט באמצעות ממשק Drag & Drop. היופי בממשק הזה הוא שאתם יכולים לראות את השינויים בזמן אמת בגרסת האתר המותאמת למחשב, לטאבלט ולטלפון הסלולרי שלכם.
תוסף אלמנטור מגיע עם כל מיני וידג'טים, בלוקים ואפילו תבניות מעוצבות ומוכנות מראש.

בונים בלוקים

הבלוקים שהוזכרו קודם לכן יכולים להיות תמונות, כותרות, טקסטים, עמודות, מפות, טפסים ועוד. אגב, זה הזמן לומר שניתן גם להוסיף וידג'טים לא רק מהאלמנטור, אלא גם מוורדפרס וכמו כן וידג'טים של תוספים אחרים. מה זה אומר? שאתם יכולים להוסיף בקלות גלריות, רשימה של פוסטים אחרונים, ענן תגיות וכל וידג'ט שאתם רוצים ונמצא במערכת הוורדפרס.

המון תבניות עיצוב

אם אתם לא ממש סגורים על העיצוב ההתחלתי ומתקשים, תמיד תוכלו להיעזר בשלל תבניות מוכנות מראש. יש תבניות שמוצעות בחינם ואילו יש כאלה שמוצעות בתשלום (שגם הוא איננו גבוה בכלל ועומד על עשרות דולרים. מדובר על תשלום חד פעמי).

מה כדאי שתדעו על בניית אתרים עם אלמנטור?

לאלמנטור יש המון יתרונות. אחד הבולטים שבהם הוא שניתן לעבוד איתו בצורה מושלמת עם כל אחת מהתבניות של וורדפרס. הדבר יכול להקל עליכם משמעותית, זאת משום שאתם יכולים להשתמש בו מבלי לבצע התאמות ושינויים לתמונות ודפים חדשים. מעבר לכך, הוא גם משמש מפתחי אתרים, שמעוניינים לצור ללקוחות שלהם אתר מעוצב בהתאמה אישית.

יתרון נוסף שיש לאלמנטור קשור גם לכך שאפשר לחבר אליו כל מיני תוספים חיצוניים. הוא יכול להתאים לתוסף WooCommerce הפופולארי והמדובר וכמו כן לתוספים נוספים שהינם מוכרים ובשימוש.  

למעשה, תוסף האלמנטור משתנה כל הזמן והמפתחים מוציאים המון פיצ'רים. כך שאין ספק שמדובר על תוסף שמתעדכן כל הזמן ועל כן הוא פופולארי בקרב מפתחים וגם אנשים שרוצים לבנות אתר בסיסי בעצמם.

כמו בכל דבר, לצד היתרונות שהוזכרו לעיל, יש גם חסרונות. אלו בעיקר קשורים לפיצ'רים שקשה למצוא אותם וזאת עקב הממשק המיושן במקצת. מעבר לכך, יש גם בעיה לעצב את הגבולות של הדף, שכן לא ניתן לעשות זאת באמצעות גרירה ושחרור של אלמנטים ואז הדבר הופך למסובך ומסורבל. יתרה מזאת, כאשר נשווה בין האתר במצב התצוגה הרגיל שלו לבין מצב העריכה, האתר עשוי להיראות שונה. הדבר גורם לחוסר שליטה בתוצאה הסופית.

ומה לגבי תמיכה למשתמשים בתוסף?

יש המון מאמרים וסרטוני הדרכה, שיכולים לעזור לכם בפתרון בעיות שונות הקשורות לשימוש בתוסף. יש גם קהילה גדולה של משתמשים הנמצאת בפייסבוק וגם קהילת מפתחים. מבחינת מענה אנושי, במידה ותחליטו להירשם לגרסת הפרו, אז תוכלו לקבל תמיכה אנושית עם זמן תגובה מהיר יחסית.

מחירים – כמה עולה תוסף אלמנטור?

מלבד הגרסה החינמית הבסיסית, יש עוד שלוש תכניות שהינן בתשלום והן:

  • תכנית אישית – עולה 49 דולר לשנה. ניתן להשתמש בתוסף  באתר אחד
  • תכנית פלוס – עולה 99 דולר לשנה. ניתן להשתמש בתוסף ב-3 אתרים
  • תכנית מומחה – עולה 199 דולר לשנה. ניתן להשתמש בתוסף ב-1000 אתרים

*כל התכניות כוללות שירותי תמיכה ועדכונים למשך שנה אחת.

מחשבות אחרונות

אין ספק שבזכות העדכונים, הפיצ'רים, מגוון התבניות והנוחות, תוסף האלמנטור הפך לאחד התוספים המצוינים והטובים ביותר לבניית אתרים. נסו קודם לבדוק את הגרסה החינמית ולאחר מכן, במידת הצורך ועל פי חווית השימוש, תוכלו לשדרג לגרסה מקצועית יותר. שיהיה בהצלחה!

מאמרים נוספים
שתפו ב:
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

דרגו את המאמר

/ 5.

דילוג לתוכן