בניית אתרי וורדפרס לקידום העסק

זו עובדה ידוע מראש, שבניית אתר הוא הבסיס לתהליך השיווק האינטרנט של כל עסק. למעשה, אם אתם שואפים לחזק את המותג שלכם, להפוך לפופולאריים בעולם האונליין, להדגיש את הנוכחות שלכם, להביא לידים ופניות מקהלים פוטנציאליים, אתם בוודאי צריכים להתחיל את כל התהליך מהקמה של אתר אינטרנט מקצועי ואיכותי. כמובן, יש לקחת בחשבון  שתחום בניית האתרים משתנה ללא הרף ותמיד ומומלץ להיות מעודכנים ככל האפשר ובמידת הצורך גם לבצע התאמות ושינויים באתר.

מה חשוב שתדעו על בניית אתרים?

כאשר אתם מתחילים תהליך של בניית אתרים שבסיומו יהיה לכם אתר משלכם, עליכם לקחת בחשבון שמדובר רק על הצעד הראשון. הרי מה שווה אתר אם אין לו תנועה? לכן, כאשר אתם בוחרים להקים אתר, עליכם לענות על מספר שאלות:

  • על איזו מערכת תרצו לבנות את האתר?
  • כמה זה יכול לעלות לכם?
  • האם יש עלויות נלוות נוספות?
  • האם האתר יהיה בסטנדרטים העדכניים הקשורים לתחום בניית האתרים?
  • איך אפשר לקדם את האתר? ומהם ערוצי השיווק הדיגיטלי הזמינים והמתאימים?

מה שמעניין את כולנו – מהם המחירים שאנחנו צפויים לשלם על בניית אתר?

אתר תדמית פשוט יכול להתחיל ממחיר של אלפי שקלים. הכוונה היא לטווח מחירים של בין 4000 עד 8000 שקלים לאתר שכולל 5 עד 10 עמודים. אתר כזה יהיה מבוסס אלמנטור. מנגד, אם מדובר על אתר שיש לפתח מאפס, אז המחירים כבר יהיו גבוהים יותר ויכולים לנוע מ-8000 שח ועד 10,000 שקלים. למרבית בעלי העסקים, האופציה הראשונה שהוזכרה לעיל, יכולה בהחלט להתאים, שכן לצורך הפעילות והפרסום ברשת הם לא צריכים יותר.

מלבד אתרי תדמית, יש גם אתרים עם קטלוג של מוצרים וקטגוריות. הם דומים מאוד לאתרי סחר, אבל אל תטעו הם אינם כאלה ומדוע? מה ההבדל? הם לא מכילים חנות ואפשרות לסליקה, אלא משמשים על מנת לאסוף לידים (לקוחות פוטנציאליים). אתר כזה שמבוסס על אלמנטור, מחירו ינוע החל מ-6000 שקלים ואילו אתר כזה שנפתח מאפס, מחירו יחל מ-10,000 ועד 12,000 שקלים.

ומה לגבי אתר שהוא חנות הנקרא גם אתר מסחר, שהמטרה העיקרית היא למכור מוצרים ושירותים דרכו? ובכן, בגלל שהוא מורכב מכל מיני מערכות שגם ככה מעמיסות עליו, ההמלצה היא דווקא לא לפתח אתר כזה על אלמנטור, אלא לפתח אותו ממש מאפס. המחיר מתחיל מ-7000 שקלים ומעלה.

שאלות נפוצות מהתחום

מה זה וורדפרס? מערכת ניהול תוכן. ניתן לבנות עליה אתר אינטרנט לכל דבר. היא ידידותית, מאוד פופולארית וגם אהובה על מנוע החיפוש גוגל.

מתי כדאי לבחור במערכת אחרת לבניית אתרים?
אם אתם רוצים לבנות אתר מורכב או כזה שוורדפרס לא יכול לענות על הצורך שלו, אז אפשר בהחלט לבנות אתר במערכת סגורה או לפתח אתר מאפס או בכלל לבחור פלטפורמה אחרת.
מה שכן, בדרך כלל, למרבית העסקים אין סיבה שלא לבחור בוורדפרס.

מה זה אלמנטור?
תוסף תוצרת ישראלית, ששינה משמעותית את כל עולם בניית האתרים. אפשר לבנות איתו אתרים מדהימים וכל זאת בצורה קלה וידידותית.

האם בעל העסק יכול לעדכן את האתר בעצמו?
אכן כן. זהו אחד היתרונות הגדולים שיש למערכת הוורדפרס. אפשר לשנות ולהוסיף תכנים ללא בעיה ומבלי לקחת איש מקצוע.

האם יש עלויות נוספות מלבד עלות בניית האתר?
בהחלט. עלות של אחסון אתר שמסתכמת בעשרות שקלים מדי חודש, עלות של דומיין שמסתכמת בעשרות שקלים לשנה, כתיבה של תכנים (במידה ואתם לא כותבים בעצמכם), עלות פרסום בפלטפורמות שונות (מערכת הפרסום של גוגל, פייסבוק וכו').

שיהיה בהצלחה!

מאמרים נוספים
שתפו ב:
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

דרגו את המאמר

/ 5.

דילוג לתוכן