פלטפורמות מומלצות ופופולאריות לבניית אתרים

שוקלים לבנות אתר אבל לא בטוחים באיזו מערכת לבניית אתרים כדאי להשתמש? המדריך שלנו הוא בדיוק מה שאתם צריכים! גלו מהן ארבעת המערכות המומלצות שיספקו לכם מקסימום תמורה במינימום מחר. חלקן אפילו בחינם.

למה לבנות אתר אינטרנט?

אין ספק שאתר אינטרנט יכול לבסס משמעותית את הנוכחות של העסק ברשת. באמצעות אתר אינטרנט, ניתן להגיע להרבה יותר לקוחות. למעשה, אתר אינטרנט הוא אחד הכלים השיווקי והמכירתיים החזקים ביותר בעולם הדיגיטלי. היתרונות בבניית אתר אינטרנט הם מגוונים.
תנו לנו לשתף אתכם במספר יתרונות:

1. כדאי לבנות אתר אינטרנט כי אנחנו יכולים להפוך אותו לנכס אינטרנטי מניב. ככל שתשקיעו יותר באתר ותצברו אמינות וותק, כך תוכלו להרוויח כסף ממנו או למכור אותו במחיר גבוה יותר ממחיר העלות ששילמתם.

2. כדאי לבנות אתר אינטרנט כי הוא יכול להוות עבורכם הכנסה נוספת. אתם יכולים להשתמש בו על מנת להציג פרסומות, כחלק משיווק שותפים, לבצע מכירות של מוצרים דיגיטליים, להשתמש בו כחנות דרופשיפינג לכל דבר ועוד. בגדול, האפשרויות הן בלתי מוגבלות.

3. כדאי לבנות אתר אינטרנט כי הוא יכול לייצר אמון ביניכם לבין הלקוחות שלכם. באמצעות אתר פעיל, תוכלו להציג ולמכור את המוצרים והשירותים שאתם מציעים.

פלטפורמות לבניית אתרים

שמחים להציג לכם ארבע פלטפורמות מצוינות, באמצעותן תוכלו לבנות אתר אינטרנט יפהפה.
אלו הן הפלטפורמות המדוברות:

  • וורדפרס – פלטפורמה פופולארית וותיקה. למעשה, היא מפעילה למעלה מ-30 אחוז מאתרים באינטרנט. מדובר על מערכת המבוססת על קוד פתוח ומשמשת לניהול תוכן. בעבר, וורדפרס שימשה כמערכת לניהול בלוגים, היום אפשר להפעיל איתה כל אתר. כאשר תרשמו למערכת וורדפרס, יוצגו בפניכם המון תבניות ועיצובים, תוספים שיקלו על עבודתכם ועוד. במידה ותרצו תבניות ועיצובים יותר משודרגים, אז תרצו לשלם עליהם תשלום נוסף. כך גם לגבי תוספים.
  • וויקס – פלטפורמה ידידותית מאוד, שיכולה להתאים גם למי שאין לו שום רקע או ניסיון בבניית אתרים. בדומה לוורדפרס, גם וויקס מציעה המון תבניות ועיצובים, תוספים וכמו כן ניתן לחבר אותה באופן אפקטיבי לכל מיני מערכות כמו, גוגל אנליטיקס, גוגל אדסנס ועוד.
  • שופיפיי – הפלטפורמות הקודמות שהוזכרו לעיל יכולות להתאים לכל סוגי האתרים, שופיפיי תתאים לאתרים מסוג חנויות אינטרנטיות. כך שאם אתם רוצים להקים אתר ולמכור בו את המוצרים שלכם, אז העדיפות היא לבחור בפלפטורמה של שופיפיי. כך תוכלו לצור אתר מכירות מרשים ורספונסיבי. בזכות הממשק הידידותי, אין שום צורך בידיעה של קוד או שפת תכנות. יש מגוון גדול של תביות שיכולות להתאים למבחר של מוצרים ושירותים.
  • Weebly – מערכת שמתחרה בוויקס. אמנם מבחר התבניות שהיא מציעה הוא יחסית מוגבל, אבל היתרון הגדול הוא שיש לה ממשק פשוט ומחיר נמוך יחסית. אפשר להשתמש בה על מנת לבנות אתר לעסק קטן או אתר עבור מיזם חברתי.

 לסיכום

כל המערכות שהוזכרו לעיל הן איכותיות ואמינות. בגדול, הן מאוד דומות, אך עדיין מציעות ממשק משתמש אחר ועיצוב שונה. אם החלטתם שהגיע הזמן להקים אתר, תוכלו להתחבר לכל אחת מן המערכות הללו, לגשש בממשקים שלהן ולבדוק לאיזו מערכת אתם הכי מתחברים. הרי תסכימו איתנו שבסופו של דבר, אנחנו רוצים לבנות אתר במערכת שיהיה לנו נוח לעבוד איתה. הצעד הבסיסי והראשון הוא קודם כל לנסות ולהכיר, אחר כך הכל הופך להיות פשוט יותר.

אם אין לכם זמן להתעסק עם הכרה ולימוד של המערכות, תמיד תוכלו לפנות לחברת בניית אתרים. נסו להתייעץ ולבדוק איזה אתר יכול להתאים לכם ותנו למקצוענים לעשות את העבודה בשבילכם.
כך תוכלו לחסוך המון זמן. שיהיה בהצלחה!

מאמרים נוספים
שתפו ב:
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

דרגו את המאמר

/ 5.

דילוג לתוכן