כלים מומלצים לשיווק באמצעות תוכן

חושבים להפעיל קמפיין שיווק דיגיטלי? ובכן, בגלל שקמפיין כזה מבוסס על תוכן, נשמח לשתף אתכם בכלים מומלצים שיעזרו לכם בשיווק התוכן ועוד קצת כלים שיעזרו לכם לבצע ניתוח לגבי התוכן.

כלים לאיסוף חומר שיווקי ולקבלת רעיונות לכתיבת תכנים

יש מספר כלים מומלצים שאתם חייבים להכיר. מהם הכלים?

1. Feedly – על מנת להשתמש בכלי הזה, אתם צריכים לבחור את הנושאים הרלוונטיים לכם לכתיבת התוכן. המערכת תשלוף ותסדר אותם בצורת קטעים מאורגנים (ממש כמו במגזינים).

2. BuzzSumo – באמצעות הכלי הזה, תוכלו להבין איזה תוכן יכול למשוך את הלקוחות שלכם ולעשות זאת בהצלחה ובצורה הטובה ביותר. הממשק של הכלי הוא נוח ופשוט לשימוש וניתן גם להגדיר בו התראות לגבי נושאים פופולארים וחמים. הדבר יכול לעזור לכם על מנת שתוכלו להבין את מה מעניין את הלקוחות ובהתאם לכך לכתוב תכנים מתאימים עבורם.

3. Zest.is – פלאגין שאפשר להשתמש בו בחינם. אם אתם אנשי שיווק, תוכלו לגלות באמצעותו תוכן אפקטיבי ומעניין. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לבחור את הנושא או הנושאים שמעניינים אתכם והפלאגין יסנן את התוצאות המתאימות.

כלים ליצירת תוכן שיווקי שיהיה מושך וגם ענייני

1. visual.ly – כלי שיכול לייצר לכם תוכן בהתאם לאופי של העסק/החברה וכמו כן בהתאם לקהל היעד. התוכן יכול להיות בצורות שונות, החל מאינפוגרפיקה ועד ספרים אלקטרוניים. כל מה שצריך לעשות על מנת להשתמש בכלי הוא להזין פרטים לגבי קמפיין השיווק הדיגיטלי שלכם, לגבי החברה/העסק וקהלי היעד. הכלי כבר יעשה עבורכם הכל – החל מיצירת קשר עם אנימטורים, כותבי תוכן ואנשי מקצוע נוספים וכל זאת כדי שבסופו של דבר, יהיה ברשותכם התוכן המושלם.

2. Contently – כלי שיארגן עבורכם חומרים לקריאה וכמו כן יאפשר לכם להתקשר עם פרילנסרים שיצרו את התוכן. ניתן לשתף ולעקוב אחר התוכן, כך שיהיה אפשר למדוד את הצלחתו.

3. Powtown – כלי שעיקרו הוא יצירת הסברים באמצעות אנימציה ממוחשבת וכמו כן כלי שבאמצעותו אפשר לערוך סרטוני תדמית. הממשק שלו נוח וקל לתפעול. קהלים אוהבים תוכן שמועבר אליהם על ידי סרטונים ועל כן תוכן מסוג זה יכול לבלוט, לייצר עניין ולזכות בהמון צפיות (זאת בהשוואה לתוכן שהינו טקסטואלי בלבד).

כלים להפצת תוכן

1. Outbrain – כלי שבאמצעותו ניתן להפיץ ולשווק תוכן, כך שיופיע באתרי פרימיום שהחברה משתפת איתם פעולה.

2. MailChimp – משתייך לתחום הדיוור האלקטרוני. באמצעות שימוש בכלי הזה, תוכלו לשלוח ניוזלטרים לקהלים שיש לכם ברשימת תפוצה שלכם.

3. Buffer – כלי שאפשר להשתמש בו על מנת להפיץ תוכן שיש ברשותכם. אפשר לתזמן את הפצת התוכן בהתאם לשעות והתאריכים שתרצו. הכלי גם מאפשר מעקב אחר התוצאות.

כלים למעקב אחר תוצאות ובדיקות

1. Google Analytics – כלי חינמי מבית גוגל. אפשר להפיק ממנו המון מידע לגבי תכנים מוצלחים יותר ומוצלחים פחות. החיסרון הוא שהכלי לא פשוט לתפעול ולעיתים תהליך הפקת המידע הופך למסורבל ומתסכל.

2. TrackMaven – שימוש בכלי הזה יספק לכם מידע לגבי אופטימיזציה של התוכן וכמו כן מעקב חכם אחרי התוצאות שלכם. מעבר לכך, הכלי גם כולל אפשרות של מעקב אחר המתחרים.

3. Kissmetrics – מזכיר את הכלי של גוגל (אנליטיקס) באופן פעולתו ובאופציות שהוא מציע. ניתן להציג גרפים עם חתכים וסגמטים וכמו כן יש אפשרות לביצוע מבחן A/B טסטינג.

שורה תחתונה

תוכלו להשתמש בכל הכלים שהוזכרו לעיל על מנת לבצע פעולות כמו, איסוף, יצירה, הפצה ומעקב אחר תוכן שיווקי. כלומר, בסופו של דבר, תוכלו לדעת שמערכת שיווק התוכן שלכם עובדת בצורה אופטימאלית. נסו את הכלים, חלקם חינמיים וחלקם מגיעים עם תקופת ניסיון קצרה הניתנת בחינם. אנו ממליצים לכם להתנסות ולצבור ניסיון עם הכלים וכך להוסיף אותם ל"ארגז הכלים" השיווקיים שלכם.

מאמרים נוספים
שתפו ב:
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

דרגו את המאמר

/ 5.

דילוג לתוכן