כתיבת תוכן שיווקי – כללי זהב שכדאי להכיר

כאשר אנחנו מפרסמים מוצר או שירות, המטרה העיקרית שלנו היא למשוך לקוחות. לשם כך, עלינו לבצע פעולות הקשורות לכניסת לקוחות פוטנציאליים לאתר שלנו ופעולות הקשורות לכך שהמבקרים הפוטנציאליים יהפכו ללקוחות של ממש.  

בואו נדבר על סדרת הפעולות השנייה, זו שתצליח להמיר גולשים ללקוחות ובכן, אחת הפעולות העיקריות שיש לבצע קשורה לכתיבת תוכן שיווקי. אם נצליח באמצעות התוכן והגרפיקה הנכונים, לעניין את הלקוח ביתרונות של המוצר או השירות שהוא מצא, נוכל לשווק לו בהצלחה והסיכוי שתבוצע מכירה בפועל יעלה משמעותית.

כתיבה שיווקית היא אומנות

לא כל אחד יודע לכתוב בצורה שיווקית, שתהיה נטולת שגיאות וטעויות וגם בצורה כזו שתכניס את הלקוח לחוויה. על כן, יש לפנות לחברה שיש לה ניסיון בתחום הכתיבה השיווקית ושיש לה אנשי מקצוע שבזכות תוכן איכותי, מעניין וממוקד יגרמו ללקוח או הלקוחות לרצות לרכוש את המוצר או השירות.

מהם עקרונות הכתיבה השיווקית?

אין ספק שכתיבה שיווקית איכותית יכולה להשפיע משמעותית על ההצלחה של הפרסום והשיווק הדיגיטלי. אז איך תוכלו לדעת שהכתיבה, תגרום לגולשים להפוך ללקוחות של העסק? המשיכו בקריאת הטיפים שלנו. הם מצוינים גם עבור מי שאין לו ניסיון בתחום.

1. לתכנן, לתכנן ולתכנן – יש להתייחס לפרמטרים כמו, מי הקוראים שלנו, מה יכולים לעניין אותם, על איזה שאלות הם ירצו תשובות וכו'. אפשר להוסיף גם מחקר מתחרים, ללקט מילות מפתח רלוונטיות ועוד. כאשר השלמנו את כל ההכנות, נוכל לגשת למשימת הכתיבה.

2. האורך של התוכן – אין נוסחה מדויקת לגבי אורך התוכן. זה לא משנה אם תכתבו תוכן עם 500 מילים או 1000 מילים. הסוד הוא לכתוב בדיוק את מה שבאמת צריך וחשוב. אין צורך להאריך במילים סתם כך. יש לא מעט מצבים בהם אין הרבה מה לכתוב ועל כן התוכן יהיה קצר ולעניין ויש מצבים בהם מומלץ להאריך ולפרט ואז התוכן יהיה ארוך.

3. הנראות של התוכן – דמיינו לעצמכם את המסלול שעובר הגולש שנכנס לאתר. ראשית הוא סורק את הדף ואז מקבל החלטה אם כן לקרוא את התוכן שרשום בו או לא לקרוא. המטרה העיקרית היא שהגולש יתחיל לקרוא את התוכן החל מהפסקה הראשונה. מה שכן, בהרבה מצבים זה לא מתנהל ככה. לפעמים יכול להיות שהגולש יתחיל מהסוף או מהפסקה האמצעית או בכלל ממקום אחר. התוכן צריך להיות קריא וברור וכמו כן צריך להכיל פסקאות קצרות וכותרות מתאימות.

4. המומחיות – הגולשים רוצים להיות בטוחים שהם הגיעו לאתר של עסק שמבין ומומחה במה שהוא מוכר (לא משנה אם מוצר או שירות). איך נוכל לייצר מומחיות או להראות את המומחיות? נשתף בטיפים מתוך ידע וניסיון שצברנו, נשיב על שאלות וכו'.

5. הכותרת עושה את ההבדל – קחו בחשבון שהכותרת הראשית היא זאת שתשפיע משמעותית על הגולש. זה הזמן לומר שאין צורך לחשוש מכותרת ארוכה. היא יכולה להיות ארוכה אבל חשוב שהיא תהיה מעניינת ומושכת.

6. כתיבה בגובה העיניים – כתיבה צריכה להיות כמו שאנחנו מדברים. כלומר, אנחנו רוצים לפנות ללקוח ולדבר אליו בגובה העיניים. אם נשתמש בשפה גבוהה, הדבר עשוי לייצר תחושה של קרירות אצל הלקוחות. על כן, ההמלצה היא לדבר בשפה יומיומית שבה יהיה אלמנט אישי.

7. להניע לפעולה – מה יקרה במצב בו הגולש יסיים לקרוא את התוכן אבל לא יבין כיצד ואיך לעשות קשר? ובכן, כך אפשר לאבד הרבה גולשים שיכולים להיות לקוחות. על כן, יש לדאוג שהגולש מבין ויודע מה לעשות ולציין פרטי יצירת קשר, להכניס טופס למילוי פרטים ולהשתמש באלמנטים נוספים של הנעה לפעולה.

תנו למומחים לעשות את העבודה בשבילכם

אם אתם חסרי ביטחון בכל מה שקשור לכתיבת תוכן, תשאירו את העבודה למומחים בתחום. כך ייצרו לכם נוכחות אינטרנטית עם תוכן שיווקי שבאמת עובד.

מאמרים נוספים
שתפו ב:
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

דרגו את המאמר

/ 5.

דילוג לתוכן