מחקר מילות מפתח

אחד השלבים המשמעותיים ביותר בתהליך של קידום אתרים הוא מחקר מילות מפתח

כיום יש מיליוני אתרים באינטרנט במגוון של תחומים ונושאים. בגלל הכמות העצומה של האתרים, כל בעל עסק יכול למצוא עצמו עומד בפני תחרות קשה במיוחד אל מול עסקים אחרים, שהמטרה שלהם ממש דומה למטרה שלו והיא להופיע במיקום כמה שיותר גבוה בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש של גוגל.

על כן, גם אם השקעתם כמויות כסף גדולות בבניית אתר איכותי, אתם יכולים בקלות למצוא את עצמכם מופיעים בעמודים האחרונים של תוצאות החיפוש. מה שיש לעשות על מנת לא להגיע למצב כזה, הוא להתחיל תהליך מקצועי של קידום אתר באמצעות חברה המספקת שירותי קידום אתרים ויש לעשות זאת כמה שיותר מהר.

יש אתר שבנוי בצורה מקצועית, עכשיו הגיע הזמן לעבור לשלב הבא – קידום האתר

אז יש לכם אתר שנראה טוב, בנוי בצורה מקצועית אבל מה קורה בפועל? האם הוא מניב לכם בכלל תוצאות? תנועה של גולשים? מגדיל לכם את המכירות? אם עניתם בשלילה, אז אתם לא מכירים לעומק את תחום הפרסום והשיווק וכנראה לא מודעים לעובדה שיש גם לקדם את האתר. המטרה שלכם צריכה להיות בראש ובראשונה לנצח את  האתרים שמציעים את המוצרים והשירותים שאתם מציעים ואיך תוכלו לעשות זאת בהצלחה? על ידי הופעה בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל.

איך אפשר למשוך המוני גולשים לאתר שלכם?

אפשר לעשות זאת באמצעות שירותי קידום אתרים. יש אנשי מקצוע שזהו תחום התמחותם, שיש להם שנים של ניסיון ונרשמו לזכותם המון הצלחות. שירותי קידום אתרים הם הכרחיים ובוודאי אין "לחסוך" עליהם, שכן לא מדובר על שירותי מותרות. מדובר על שירותים שיגרמו לאתר שלכם  להפוך למוצלח יותר ולהופיע עם כל אותם האתרים שממוקמים גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל. מה שמעניין את הגולשים הוא האתרים שמופיעים בעמוד הראשון בגוגל. מרבית הגולשים לא ממשיכים לגלוש לעמודי התוצאות הנוספים. כך כאשר אתם מופיעים בעמוד הראשון בגוגל עם מילות המפתח הרלוונטיות לכם, אתם נחשפים לכמויות גדולות גולשים שעשויים לרכוש את המוצרים והשירותים שאתם מציעים.

מחקר מילות מפתח – חשוב להצלחת הקידום

לפני שמתחילים תהליך של קידום אורגני בגוגל או קידום ממומן, יש קודם להשלים בהצלחה שלב הנקרא מחקר מילות מפתח. יש לאתר את מילות המפתח התואמות לתיאור המוצרים והשירותים שאתם מוכרים. לדוגמה, אם האתר שלכם עוסק במכירת מוצרי ספורט, אז סביר להניח שצמד המילים מוצרי ספורט, יהיה מבוקש ותחרותי כי המון גולשים משתמשים בו. כאשר משתמשים בכלים לניתוח מילות מפתח, אפשר להיחשף לעוד מילות מפתח וביטויים שעשויים להתאים לאתר. לדוגמה למוצרי ספורט, יכולות להתאים גם מילות מפתח כמו, משקולות, מכשיר לכפיפות בטן, גומיות התנגדות, טבעת פילאטיס וכו'. הן יכולות להיות רלוונטיות לאתר ושווה להתמקד בהן ולאו דווקא להתמקד רק במילות המפתח המבוקשות (מוצרי ספורט).

איך לבחור את מילות המפתח הטובות ביותר?

מילות מפתח שהינן מבוקשות, יהיה קשה לקדם ולא פשוט להגיע איתן לעמוד הראשון של גוגל. לכן, יש לשקול לקדם גם מילות מפתח שהתחרות עליהן לא גדולה מדי אבל כן יש להן נפח חיפושים בינוני או גדול. לשם כך, יש לערוך סיעור מוחות ובהתאם לבחור איזה מילות מפתח לקדם. אפשר גם לבחור בביטויי זנב ארוך (אלו ביטויים ארוכים ממוקדים, המורכבים ממספר מילות מפתח ואינם פופולאריים כמו ביטויים כלליים המכילים מילה או שתיים). על מנת לקדם את האתר עם מילות המפתח שנבחרו, תצטרכו לשלב אותן בחוכמה ובצורה טבעית בכתבות תוכן שמפורסמות באתר או באתרים אחרים. עם הזמן, תוכלו לשפר את הדירוג שלכם בגוגל ובהתאם גם את מיקומי האתר.

מאמרים נוספים
שתפו ב:
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

דרגו את המאמר

/ 5.

דילוג לתוכן