קידום אתרים בעידן הדיגיטלי

איך הכי נכון לשווק את עצמכם ברשת ב-2020?

העידן הדיגיטלי מתפתח בקצב מסחרר ועל כן אפשר ללמוד מדי יום, משהו חדש על קידום העסק ברשת האינטרנט. ככל שנבחר להתעמק בתחום, כך נגלה שיש לא מעט פעולות לבצע על מנת שנוכל לזכות בהצלחות.

למעשה, אם נבחן את היתרונות הקשורים לקידום אתרים, נוכל לראות שבזכות העידן הדיגיטלי, כולנו יכולים לגשת בקלות לכל מיני אמצעי פרסום ושיווק. לדוגמה, אנחנו יכולים לבנות אתר אינטרנט בעצמנו, לבצע פעולות הקשורות לקידום האתר, להקים דף עסקי ברשתות החברתיות ועוד. כל זאת ללא הצורך באנשי מקצוע. אבל לצד היתרונות, יש גם חסרונות הקשורים לכמות המידע שזמינה ברשת ויכולה לגרום לאי הבנה ובלבול, להשקעת זמן רב וכסף וכל זאת מבלי שיושגו התוצאות הרצויות. על כן, אם נסלול את הדרך בצורה נכונה, נוכל להצליח בקידום הדיגיטלי, אבל לפני הכל עלינו קודם כל לצור אסטרטגיה.

1. לבנות אסטרטגיה לקידום אתר העסק

ראשית, עלינו להגדיר את המטרות שלנו הקשורות לתהליך הקידום, לאחר מכן לצור אסטרטגיה מתאימה ואז לפעול להשגת המטרות. מה הכוונה? נוכל לראות מקרים בהם עסקים יכולים להגדיל את התנועה באמצעות אתר האינטרנט שלהם ואילו מקרים בהם עסקים יביאו כמות גדולה של תנועה דווקא מהדפים העסקיים ברשתות החברתיות או ממקורות אחרים. כאשר יש לעסק תקציב מוגבל, הרי שהוא צריך להיות כמה שיותר בפוקוס ולנתח את הנתונים בצורה יסודית ולראות מה יכול לעבוד וממה כדאי להימנע.

2. להשקיע בבידול

יש לבדוק מהם היתרונות שהעסק מציע על פני עסקים אחרים שמוכרים גם הם את אותם המוצרים והשירותים. כך אפשר לצמוח בצורה נכונה יותר. איך אפשר לעשות את הבידול בהצלחה? יש מספר דרכים בהן:

יצירת נוכחות על ידי שימוש בחומרים גרפיים

הכוונה היא שיש לבחור לוגו וסלוגן וכמו כן צבעים שיתאימו לעסק. כך לקוחות יזהו את העסק, כאשר יראו אותו בפעם הבאה.

יצירת שפה

הכוונה היא שיש לפנות לקהל של העסק במילים המתאימות ובטון הנכון. חשוב לשמור על אחידות ולהשתמש באותה השפה, עבור כל הפלטפורמות בהן מפרסמים ומשווקים את העסק.

יצירת ייחודיות

הכוונה היא שאם יש לעסק מוצר או שירות ייחודיים או בכלל מדובר על עסק שנותן שירות לקהילה, הרי שחשוב להדגיש את כל הדברים האלה. כך הקהל יעדיף לפנות לעסק הזה ולא לעסק אחר.

3. לבצע בחירה נכונה בפלטפורמה שתתאים לקידום העסק

נכון, יש המון פלטפורמות מעולות שניתן להשתמש בהן על מנת לקדם את העסק. אנחנו לא ממליצים לכם על ניסוי ותעייה. מה שכן נמליץ הוא לחקור לעומק את הפלטפורמות ולקבל החלטה באיזו מהן כדאי להשקיע וכל זאת אחרי שבדקתם מהם היתרונות שכל אחת מציעה, למי מתאימה וכו'.
אז מהן הפלטפורמות הפופולאריות?

אתר אינטרנט

על מנת לבנות אתר אינטרנט פשוט, אין צורך במומחיות גדולה. כיום, תוכלו להיעזר בפלפטורמה לבניית אתרים כמו וורדפרס. היא אהובה על מנוע החיפוש גוגל והיא מאפשרת לבנות אתר מבלי הצורך לדעת לתכנת וכל זאת בזכות תוסף אלמנטור. תוסף זה הוא מעין מערכת Drag & Drop. כלומר, ניתן לגרור פריטים כמו, כותרות, פסקאות, קבצי תמונה, סרטונים ועוד וכך להרכיב את דפי האתר שלכם. התוסף גם מציע שימוש בתבניות מוכנות ומותאמות אישית, באמצעותן ניתן לצור אתר אינטרנט בקלות.

פייסבוק

הרשת החברתיות הגדולה ביותר בעולם. מיליוני ישראלים משתמשים בה. אם תבינו כיצד להשתמש בה, היא תשמש כפלטפורמה מצוינת עבור קידום העסק. אם חשבתם שמספיק רק לצור דף עסקי בפייסבוק ולפרסם בו פוסטים, תנו לנו לומר לכם שבפועל, מדובר על תהליך מורכב יותר שעדיף להשאיר אותו לאנשי מקצוע שיש להם ניסיון בתחום. מלבד דף עסקי בפייסבוק, אפשר גם לצור קבוצה ולנהל קהילה. תוכלו לשתף את חברי הקבוצה בפרסומים על מוצרים ושירותים של העסק, להציע מבצעים והנחות על מוצרים נבחרים וכו'.

אינסטגרם

לא רק צעירים נמצאים ברשת החברתית הזאת, אלא גם מבוגרים. כאן להבדיל מפייסבוק, ההתמקדות היא על יצירת תמונות וסרטונים קצרים. עסקים שיודעים איך להשתמש ברשת אינסטגרם, יכולים להגדיל משמעותית את קהל הלקוחות שלהם. בדומה לפייסבוק, גם באינסטגרם אפשר לבצע פרסום בתשלום.

יוטיוב

אתר ותיק ופופולארי, שכל כולו מבוסס על סרטונים שאנשים פרטיים ובעלי עסקים מעלים.
כבעלי עסקים ,לא בטוח שתהיו מוכנים להיחשף ועל כן יש פתרון אחר. ניתן להכין מצגות מושקעות וסרטוני אנימציה באמצעות שימוש בתוכנת העיצוב Canva המייצרת קבצי וידאו מסוג Mp4, אותם ניתן לעלות ליוטיוב.

לסיכום…

זמן שווה כסף ועל כן במקום לנסות לקדם את האתר באופן עצמאי עם שימוש באסטרטגיות שהוזכרו לעיל, מומלץ לפנות לחברת קידום אתרים. לצוות המקצועי של החברה, יש ידע והבנה בפלטפורמות השונות ובכלל בתהליכי שיווק ופרסום. כך בעל העסק יוכל לייצר בידול, להגיע לתוצאות הרצויות ובהתאם לכך גם להגדיל משמעותית את החשיפה ברשת שתוביל להגדלת הקהלים ולהגדלת המכירות והרווחים. 

מאמרים נוספים
שתפו ב:
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

דרגו את המאמר

/ 5.

דילוג לתוכן