מתי העסק שלכם חייב להיעזר בקידום אתרים אורגני

כאשר מחפשים ביטויים, מילים או תכנים שקשורים לעסק שלכם, האם האתר שלכם מופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש? במידה והתשובה היא לא, ובכן הגיע הזמן להתעורר כי העסק מפסיד הרבה לקוחות פוטנציאליים. מה שמחזק את התשובה שלנו הוא ש-75 אחוז מהגולשים שמשתמשים במנוע החיפוש, בכלל לא עוברים לעמוד השני אלא מתמקדים אך ורק בתוצאות המופיעות בעמוד הראשון. כאן בא לידי ביטוי קידום אתרים אורגני, שיכול לעזור משמעותית בקידום האתר כמה שיותר גבוה ולמעלה במנוע החיפוש של גוגל.

קידום אתרים אורגני – מתי נראה תוצאות ואיזה פעולות הוא כולל?

אם בחרתם לבצע קידום אתרים אורגני, קחו בחשבון שמדובר על תהליך ארוך טווח. התוצאות לא יהיו מידיות. מה שכן, יש חשיבות גדולה להתחיל את התהליך כמה שיותר מהר, במיוחד אם יש כבר אתר שהינו באוויר ופעיל.

מה כולל בתוכו תהליך של קידום אורגני?

במילים פשוטות, מדובר על תהליך שנועד להגדיל את התנועה האורגנית לאתר. על מנת לבצע את התהליך בהצלחה, יש לבצע מספר פעולות בהן:

  • עריכת מחקר מילות מפתח וביטויים שקשורים לעסק.
  • בדיקת מהירות טעינת האתר ושיפורה. כל זאת על מנת למנוע מלקוחות פוטנציאליים לעזוב את האתר.
  • כתיבת תכנים רלוונטיים לנושאים הקשורים לאתר העסק. באמצעות התכנים, נוכל גם להזרים לקוחות פוטנציאליים לאתר.
  • בניית פרופיל לינקים חיצוניים.
  • בדיקה יסודית של קוד האתר ואיך ניתן לשפר אותו ולהוריד ממנו כל מיני אלמנטים שאינם רלוונטיים, כך שהאתר יפעל בצורה תקינה, חלקה ויעמוד בעומסים נדרשים.

כל הפעולות האלה וכמו כן שימוש בשיטות נוספות, יכולים לשפר משמעותית את הדירוג של האתר בגוגל. דירוג גבוה משמעותו שגולשים רבים יוכלו להגיע בקלות לאתר העסק וכך בסופו של דבר, העסק יצליח להגדיל את הכנסותיו.

האם העסק שלכם צריך קידום אורגני?

אנחנו ממליצים לכל עסק, גדול או קטן, לבצע תהליך של קידום אורגני.
אם אתם עדיין מתלבטים, לפניכם מספר סימנים שיעזרו לכם להבין שמומלץ לכם להתחיל לקדם את האתר בצורה מקצועית:

האתר שלכם לא מופיע בתוצאות החיפוש, כאשר מחפשים מילים וביטויים שקשורים לעסק
זכרו, זה מצוין שיש לכם מוצרים איכותיים או שאתם מספקים שירותים מעולים, אבל אם האתר שלכם לא מופיע בעמוד הראשון בגוגל, מבחינת המון גולשים אתם כלל לא קיימים.

אין תנועה או תנועה מעטה של גולשים באתר

יש להיעזר בכלים כמו גוגל אנליטיקס ולבצע ניתוח מקיף של התנועה באתר שלכם. אם אתם לא יודעים כיצד להשתמש בכלי של גוגל, תוכלו להיעזר במומחה בתחום.

יש תנועה של גולשים אבל אין המרות

מספר מבקרים גדול הוא מבורך אבל מספר המרות (הכוונה היא לביצוע של פעולות כמו, השארת פרטים בטופס יצירת קשר, רכישה וכו') נמוך הוא לא טוב.
אם תבחרו להשקיע בקידום האתר, תוכלו גם להרגיש שיפור בנתוני ההמרה. המטרה העיקרית שלכם היא לא רק להביא תנועה לאתר, אלא להפוך את אותה התנועה ללקוחות פוטנציאליים.

אין התאמה של האתר לטלפון הסלולרי

כיום, הזמנים השתנו ואנשים מעדיפים לגלוש לאתרי אינטרנט באמצעות הטלפון הנייד. כאשר האתר לא מותאם כמו שצריך, הרי שאתם תקשו על הלקוחות לקבל מידע ואז תפסידו אותם.
אם אתם לא בטוחים האם האתר שלכם מותאם לנייד או לא, תוכלו לבצע בדיקה דרך כלי של גוגל הנקרא "בדיקת התאמה לניידים".

האתר לא מאובטח כמו שצריך

מנוע החיפוש של גוגל לא מעוניין לשלוח את הגולשים לאתרים לא מאובטחים. על כן, יש חשיבות עליונה לכך שהאתר יהיה מאובטח לחלוטין. כך תוכלו לייצר נתוני המרה טובים יותר וגם לזכות באהדה של גוגל.

אין באתר תוכן איכותי ומעניין

אחד מבין הדברים שמשפיע על דירוג האתר הוא התוכן. עליכם לדאוג לייצר תוכן שיהיה איכותי עד כמה שניתן. מי שיגלוש באתר, רוצה לקבל תשובות לשאלות שלו ורוצה לדעת שאתם נחשבים לסוג של אוטוריטה. כאשר תשקיעו בתוכן, תקבלו גם הערכה מהגולשים וגם קידום במנוע החיפוש של גוגל.

טעינת האתר היא איטית

בדקו את זמן הטעינה של האתר. אם זמן הטעינה עומד על יותר מ-6 שניות, הגולשים עשויים לצאת מהאתר ולהיכנס לאתר אחר שמופיע בתוצאות החיפוש. אגב, זה לא רק הגולשים אלא גם גוגל שחשובה לו מהירות טעינת האתר. כאשר האתר נטען בצורה איטית, הרי שחווית המשתמש נפגעת ועל כן, גוגל יעדיף להפנות את הגולשים לאתרים עם מהירות טעינה גבוהה יותר.

יש מעט קישורים חיצוניים שמפנים אל האתר

אם יהיו לכם קישורים מאתרים מדורגים, הרי שגוגל ידרג אתכם גבוה יותר. על כן, יש לצור כמה שיותר קישורים.

לסיכום…

אם האתר שלכם עונה על חלק או כל הסימנים שהוזכרו לעיל ואתם לא רוצים להישאר מאחור בכל הקשור לקידום אורגני, אז מומלץ שתתחילו להשקיע בפן הזה וכך גם תגדילו את מספר הלקוחות הפוטנציאליים שיגיעו לאתר. שיהיה בהצלחה!

מאמרים נוספים
שתפו ב:
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

דרגו את המאמר

/ 5.

דילוג לתוכן