שאלות ותשובות נפוצות על קידום אתרים לעסקים

על מנת לייצר נוכחות ברשת האינטרנט, יש לבצע קידום אורגני לאתר. על אף שרבים מבעלי העסקים מבינים זאת, לא כולם מבינים ויודעים כיצד לעשות אותו בפועל ועל כן, על מנת לעשות סדר בדברים, הכנו לכם מדריך הכולל שאלות ותשובות נפוצות באחד הנושאים מדוברים – קידום אורגני.

1. מהו תהליך של קידום אתרים?

כאשר מתחילים תהליך של קידום אתר, המטרה היא להביא את העסק קדימה ולמשוך אליו יותר לקוחות. קידום יכול להיות אורגני, ממומן או גם וגם. לא חשוב מהו הקידום הנבחר, עליו להיות מותאם באופן אישי לצרכים של העסק וכמובן ללקוחות שלו. המון בעלי עסקים חושבים שהם יכולים לבצע תהליך של קידום בעצמם וכך "לחסוך" כסף על העסקת אנשי מקצוע וחברות קידום אתרים. זכותם המלאה. אנחנו מאמינים שאם תשאירו את העבודה לאנשי מקצוע שלמדו את התחום ויש להם ניסיון קודם והצלחות, תהליך הקידום יתנהל בצורה נכונה ומדויקת וגם התוצאות יהיו מוצלחות עוד יותר.

2. האם אפשר לבצע תהליך של קידום גם אם לעסק אין אתר?

לאתר אינטרנט, יש יתרונות רבים. מה שכן, יש בעלי עסקים שאין להם אתר אינטרנט אבל כן יש להם את היכולת להתקדם ברשת. הם יוכלו לעשות זאת על ידי השקעה בקידום ברשתות החברתיות ובאתר יוטיוב. שימוש באלה, יכול להיות אפקטיבי ואפילו עוצמתי ויכול לספק תוצאות מצוינות לא פחות מאשר פרסום ושיווק של אתר אינטרנט. כאשר משתמשים בפלטפורמה נכונה וכזאת שיודעים שנמצא בה קהל היעד שיתעניין במוצרים או השירותים שהעסק מציע, הרי שהיא יכולה להתאים לקידום.

3. איך אפשר לדעת אם הקידום מוצלח או לא?

אם נדע לנהל נכון את הקידום שלנו, נוכל לדעת כמה כסף הוצאנו על הפעולות השונות שביצענו, מהי כמות האנשים שנחשפו לאתר העסק וכמה כסף העסק הרוויח. אחרי שצברנו את כל הנתונים שהוזכרו לעיל, נוכל למדוד את ההצלחה של הקידום. אגב, בזכות ניתוח נכון ומעמיק של הנתונים, נוכל גם לדעת מה עלינו לתקן ולשפר בתהליך הקידום ובכלל בפעולות הקשורות אליו.

4. קידום אורגני או קידום ממומן?

קידום אורגני הוא קידום טבעי יותר ומדובר על תהליך שלוקח זמן. קידום ממומן הוא פרסום מודעות במערכת הפרסום של גוגל תמורת תשלום. למי מתאים קידום אורגני? לעסקים שמעוניינים להשקיע באתר שלהם ולראות תוצאות בהמשך. למי יתאים קידום ממומן? לעסקים שרוצים לראות תוצאות מיידיות הקשורות לפרסום האתר.

5. האם יש אמצעים בהם ניתן להיעזר על מנת לקדם את האתר בחינם?

התשובה היא כן. אם יש לכם אתר, תוכלו לבצע את הפעולות הבאות. הן לא יעלו לכם כסף והן יכולות לסייע לתהליך הקידום. מהן הפעולות?

הוספה של העסק לגוגל מפות

מנוע החיפוש של גוגל יציע את העסק שלכם לאנשים הנמצאים באזור שלו. מדובר על אופציה מצוינת עבור עסקים מקומיים.

פתיחת פרופיל עסקי ברשתות החברתיות

ניתן ואף רצוי לפתוח דף לעסק ברשתות החברתיות בהן, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וכו'. כך אפשר לתקשר בקלות עם קהל הלקוחות של העסק וגם להגיע לקהלים חדשים.

פתיחת ערוץ ביוטיוב

ניתן לצלם סרטונים הקשורים לעסק, למוצרים והשירותים שהעסק מציע. את הסרטונים, אפשר להעלות לערוץ היוטיוב של העסק וכך לזכות בעוד חשיפה.

6. כמה עולה קידום אתר?

כאשר מדובר על קידום אתר, ידוע שהתקציב שיש לחלק מבעלי העסקים הוא מוגבל יחסית. קודם לכן, הוזכרו אמצעים לפרסום וקידום האתר בחינם. מה שכן, הם לא תמיד מספיקים ולא יכולים לעשות את העבודה במלואה. על כן, כאשר בודקים עלויות לקידום אתר, יש לבדוק את הפרמטרים הבאים ולראות האם זקוקים לכולם או שיכולים לחסוך בחלקם. מהם הפרמטרים?

תוכן

אין ספק שעל מנת שתהליך הקידום יצליח, יש לכתוב תוכן ולפרסם אותו. אם רוצים לחסוך בעלות זאת, בעל העסק יכול לכתוב את התוכן בעצמו. במידה ומכל סיבה שהיא, אינו יכול לעשות, אין מנוס מלשלם על תוכן איכותי. עלות התוכן תשתנה בהתאם לכמות המילים, סגנון ואופי הכתיבה.

פרסום

יכול להתבצע בכל מיני פלטפורמות כמו, במערכת הפרסום של גוגל, ברשתות החברתיות, ביוטיוב וכו'. אפשר להתחיל עם תקציב נמוך ולהעלות אותו בהמשך.

ניהול

כאשר לוקחים את שירותיה של חברת קידום אתרים, יש לשלם עבור ניהול של קמפיינים או עבור הניהול של תהליך הקידום עצמו. העלויות משתנות, ולא פעם ניתן לראות פער משמעותי מחברה אחת לאחרת. הדבר קשור למוניטין שיש לחברה, שנות ניסיון בתחום, הצלחות וכו'.

7. האם יש צורך בשימוש במספר פלטפורמות לקידום האתר או שאפשר להסתפק רק בפלטפורמה אחת?

במידה ואפשר רצוי לשלב מספר פלטפורמות. מה שכן, הדבר תלוי במספר גורמים בהם, התקציב של העסק והיכולת שלו להתמודד עם כמות גדולה של פניות. הדרך הכי טובה תהיה להתחיל עם פלטפורמה אחת וכאשר נרשמו הצלחות שהתבטאו גם בהגדלת הרווחים של העסק, אז לבחון פלטפורמות פרסום נוספות.

מאמרים נוספים
שתפו ב:
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

דרגו את המאמר

/ 5.

דילוג לתוכן