פרסום בגוגל – דגשים שכדאי להתייחס אליהם על מנת לשפר את פעילות הקידום

ידע והתמחות הם שני דברים שיכולים לתרום להצלחתו של קמפיין קידום ממומן בגוגל. המטרה העיקרית היא לדייק אותו ולהגיע לכמה שיותר קהלי יעד רלוונטיים ואז להפוך את הפרסום לאטרקטיבי וריווחי. הכנו לכם מדריך עם דגשים חשובים שיכולים לשפר משמעותית את הקמפיינים שלכם ובכלל את התוצאות העסקיות שלכם. מוכנים? אנחנו מתחילים!

קהלי יעד – מדוע חשוב להגדיר אותם בצורה מדויקת?

כאשר תבצעו ניתוח של קהלי היעד שלכם, תוכלו לדייק ולמקד את התקציב השיווקי שלכם ולראות תוצאות מקמפיין הפרסום שהקמתם. איך תעשו זאת? נסו לבצע את הפעולות הבאות:

  • אם אין לכם מועדון לקוחות, זה הזמן להקים אותו ומדוע? כי כאשר יש ברשותכם מועדון לקוחות, תוכלו לבנות רשימת טירגוט של חברי המועדון.
  • אם אתם מפרסמים גם בפייסבוק, תוכלו לבנות רשימות של קהלים ובהמשך לבנות רשימות של קהלים דומים לאלו שכבר יש לכם. כך תוכלו להגיע לעוד קהלי יעד רלוונטיים.
  • נסו להבין מה יגרום לקהל שלכם לרכוש מוצר או שירות מכם ולא מהמתחרים.
  • השתמשו בנתונים שמספקת מערכת Google Analytics ובדקו מאפיינים והתנהגויות של מבקרים הקיימים באתר שלכם.

איך מנהלים נכון את פעילות הפרסום בגוגל? בונים תקציב שנתי

עליכם לערוך חישוב ולבדוק מהו תקציב הפרסום שתוכלו להקציב לטובת הקמפיין בגוגל. יש לפרוס את התקציב על פני השנה, לבדוק מהו הסכום שצריך להשקיע, מה יהיה החזר ההשקעה וכו'. כך תהיו בטוחים שתמיד תהיו ערוכים ומוכנים וגם תוכלו לייצר יתרון מול המתחרים שלכם.
לדוגמה, אם תחוו תקופה של משבר, תוכלו לפרסם כמה שיותר, מה שיביא לידים חדשים ומכירות ובהתאם לכך תוכלו להזניק את העסק קדימה.

חשבון גוגל ביזנס – לחיזוק הנראות של העסק

אם אין לכם חשבון גוגל ביזנס, הגיע הזמן לפתוח אחד כזה וכמה שיותר מהר. כך יהיה לכם כרטיס עסק, באמצעותו תוכלו לבלוט בגוגל כאשר יחפשו את שם העסק שלכם. בכרטיס כזה, תוכלו להכניס תמונות, טלפון של העסק, כתובת, קישור לאתר אינטרנט וכמו כן יפורסמו בו גם המלצות של לקוחות. חשוב לציין, פתיחת חשבון גוגל ביזנס אינה כרוכה בעלות וכרטיס העסק ניתן בחינם. נצלו זאת לטובת פרסום העסק שלכם.

מה הקשר בין חשבון גוגל ביזנס לקידום ממומן בגוגל?

כן, מסתבר שיש קשר בין כרטיס העסק שתפתחו בגוגל לבין קמפיין הפרסום שלכם.
איך זה בא לידי ביטוי?

1. הופעה בעמוד התוצאות הראשון של גוגל תגדיל משמעותית את כמות הגולשים שיבקרו באתר שלכם. כאשר הגולש יראה שיש לכם מודעה ממומנת בעמוד הראשון כחלק מפרסום קמפיין בגוגל וגם כרטיס עסק, אתם מגדילים משמעותית את הסיכוי שהוא יבחר להיכנס דווקא לאתר שלכם ולא לאתרים אחרים. הדבר קשור לייצוג וגם לתדמית שאתם מייצרים.

2. כאשר יש לכם קמפיין פרסום בגוגל, אתם יכולים להוסיף את המיקום של העסק והדירוג שלו (מתוך כרטיס העסק שיצרתם) כתוסף למודעות שלכם. כך תוכלו להבליט ולהגדיל את מודעות הפרסום הממומנות שלכם המופיעות בעמוד הראשון בגוגל.

קמפיינים של המרות ומכירות

המטרה העיקרית שלכם היא לייצר כמה שיותר לידים ומכירות. על כן, אתם צריכים להתמקד בקמפיינים של מכירות ופחות בקמפיינים של מעורבות גולשים או קמפיינים של קליקים לאתר.
שיניתם את סוג הקמפיין? חשוב מאוד שתשימו לב לפרמטרים הבאים:

  • נסו לבלוט מעל המתחרים שלכם ועשו זאת באמצעות קריאייטיב וקופירייטינג מתאים.
  • פרסמו מבצעים ללקוחות קיימים וחדשים.
  • עשו שימוש בקמפיינים חכמים של פרסום ממומן בגוגל.
  • זיהיתם קמפיינים שלא מביאים לכם מכירות ומייצרים רק רעשי רקע? הפכו אותם ללא פעילים.
מאמרים נוספים
דילוג לתוכן