פרסום בגוגל – טיפים שימושיים לחברות ועסקים

אחד מבין כלי הפרסום הפופולאריים הוא פרסום בגוגל. למעשה, מדובר על כלי אטרקטיבי, אפקטיבי שמשתמשים בו לא רק בישראל, אלא בכל העולם. מערכת הפרסום של גוגל, מעניקה למפרסמים מגוון רחב של פיצ'רים לבנייה ושיפור של קמפיינים פרסומיים.

איך נוכל לנצל את כל מה שהמערכת מציעה לנו? כיצד נוכל לדעת שאכן אנחנו על הדרך הנכונה מבחינת פעילות הפרסום והקידום בגוגל? קדימה, אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו ולהבין מהן הדרכים המתאימות לפרסום בגוגל ועל הדרך גם להכיר כמה טיפים מעולים.

טיפ מס' 1 – בואו נדבר על פיקסלים וכלי מעקב

יש לכם קמפיין פרסום? עליכם לבדוק שהוא אכן מקושר לפיקסלים וכלי מעקב ומדידה. אחרת במידה והוא לא, אתם מבזבזים כסף לחינם. איך תוכלו לשפר את המצב? עליכם לחבר את האתר שלכם למערכות כמו:

  • Google Analytics
  • Google Search Console
  • Google Remarketing Pixel
  • Facebook Pixel

כך תוכלו לקבל נתונים לגבי פעולות הגולשים שלכם ובהתאם לכך לשפר את קמפיין הפרסום ולהביא אותו למצב אופטימלי.

טיפ מס' 2 – בואו נדבר על גרסת המובייל וגרסת הדסקטופ

עליכם לבצע ניתוח יסודי ולבדוק מאיפה גולשים לאתר שלכם, האם ממכשירים ניידים או ממחשבים שולחניים. את כל הנתונים, תוכלו לשלוף בקלות ממערכת Google Analytics. במסגרת הניתוח שתעשו, תוכלו לקבל החלטות הקשורות לפעילות הפרסום ואם צריך להתאים את הקמפיינים בצורה טובה ומדויקת יותר למכשירים ניידים או למחשבים.

טיפ מס' 3 – בואו נדבר על אופטימיזציה לקמפיינים פרסומיים

אופטימיזציה נכונה תשפר את אחוזי ההמרה שלכם. בגדול, יש לתת דגשים לגבי מילות המפתח עליהן מתבסס הקמפיין, כמות המודעות שיש בכל קבוצת מודעות (מומלץ להכניס שתיים או שלוש מודעות לכל קבוצה ולתת לגוגל לאתר את המודעה המוצלחת ביותר), בדיקת המודעות שמשיגות את הביצועים הטובים ביותר, שימוש בהגדרות של פרסום מבוסס מקום, בדיקה של פעולות המרה ותקציב. עליכם לזכור להיות במעקב כל הזמן אחר תוצאות הקמפיין. תמיד יש מקום לשיפורים.

טיפ מס' 4 – בואו נדבר על יוטיוב

גוגל מציעה למפרסמים כל מיני כלי פרסום, כאשר אחד מהם הוא YouTube. על ידי פרסום ביוטיוב, תוכלו לבנות קמפיינים שיכולים להתאים עבור:

  • בנייה של מודעות למוצר חדש או מוצר קיים של בית העסק
  • בנייה של מוניטין ומותג
  • בנייה של מודעות לפעילות של החברה/בית העסק
  • עיצוב דעת קהל
  • ביצוע של תהליך רימרקטינג למבקרים שמגיעים מהאתר
  • בנייה של קמפיין פרסום שיגדיל את כמות המבקרים באתר

נצלו את רשת היוטיוב והפיקו ממנה את המקסימום. תעלו כמה שיותר סרטונים המפרסמים את המוצרים והשירותים של העסק והשקיעו בסרטונים שהם לא רק שיווקיים אלא גם אינפורמטיביים. שימוש ברשת היוטיוב צריך להיות חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלית שלכם.

 

טיפ מס' 5 – בואו נדבר על מודעות חכמות של גוגל

לפני הכל, חשוב לנו להבהיר שצריך להיות מנהל קמפיין, שיבדוק את הקמפיין בקביעות, כל כמה ימים. אתם לא רוצים למצוא את עצמכם מוציאים המון כסף על פרסום מבלי להפיק ממנו את המקסימום. במסגרת קמפיין הפרסום, ניתן לקבל שליטה מלאה בהגדרות כמו, מטרת הקמפיין, איפה יופיע הקמפיין שלכם, מילות החיפוש שמעניינות את הגולשים והגדרה של מילות חיפוש שליליות וכמו כן תוכלו לבצע קופירייטינג למודעות ולבצע טירגוט לקהלי היעד המתאימים.

טיפ מס' 6 – בוא נדבר על תוספים למודעות

כאשר בונים קמפיין פרסום, יש גם להוסיף לו תוספים מתאימים כמו, תוסף התקשרות לבית העסק (מציג את הטלפון), תוסף מיקום (מציג את כתובת העסק), תוסף שליחת הודעות (מאפשר לגולש לשלוח הודעה לבית העסק) וכו'. אחד מבין התוספים השמישים ביותר הוא תוסף Sitelinks שמפנה את הגולשים לעמוד או עמודים ספציפיים באתר (ככה תוכלו לכוון את הגולשים בצורה ממוקדת לשירות או המוצר המחופש).

טיפ מס' 7 – בואו נדבר על המתחרים שלכם

לפני שאתם בכלל מתחילים להפעיל את הקמפיין, בדקו איזה קמפיינים מנהלים המתחרים שלכם.
יש תוכנות וכלים שיכולים לתת לכם ניתוח מעמיק לגבי מילות המפתח, פלטפורמות הפרסום והסכום שמוציאים המתחרים שלכם בתחום. אם תבצעו נכון את מחקר המתחרים, תוכלו לחסוך זמן וכסף ולנהל את הקמפיין שלכם בצורה המיטיבית.

שיהיה בהצלחה!

מאמרים נוספים
שתפו ב:
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

דרגו את המאמר

/ 5.

דילוג לתוכן