פרסום בגוגל שופינג – למה כדאי לכם לפרסם בפלטפורמה זו?

אם אתם מנהלים אתרי מסחר מקוון, דעו שאחד מכלי הפרסום החזקים שיכול להביא לכם תוצאות עסקיות גבוהות הוא גוגל שופינג (כלי הנמצא בפלטפורמת הפרסום של Google Adwords).

מדובר על מודעות שמופיעות בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש, ממש מעל מודעות הטקסט. כאשר הגולשים לוחצים על המודעה או המודעות הם מועברים ישירות לדף המוצר או השירות של בית העסק.

למה מומלץ להרחיב את פעילות הפרסום ולהשתמש בגוגל שופינג?

התשובה לכך היא פשוטה, קמפיין כזה מביא תוצאות מצוינות וזאת בהשוואה לקמפיינים אחרים המוצעים במערכת הפרסום של גוגל.

מעבר לכך, יש עוד יתרונות הקשורים לעלות נמוכה של פרסום, אחוזי המרה גבוהים והחזר גבוה עבור ההשקעה בפרסום. תודות לכל היתרונות הללו, גוגל שופינג הופך לכלי פרסום אפקטיבי ביותר.

תוצאות חיפוש בעמוד הראשון וכמה שיותר

קמפיין מסוג גוגל שופינג יאפשר לכם להופיע ראשונים בעמוד התוצאות של גוגל.

המודעות שלכם יופיעו עם תמונה, תיאור קצר של המוצר ומחיר.

ככה תוכלו להנות מראשוניות על פני כל המתחרים.

מעבר לכך, הכוח של המודעות האלה הוא גדול ומשמעותי, כי אם יש לכם עוד תוצאות חיפוש, הרי  שאתם מקבלים עוד חשיפה, תנועה ושטח פרסום למוצרים שלכם.
לדוגמה, נניח שאתם מופיעים בעמוד הראשון בגוגל עם תוצאת חיפוש אורגנית, כעת תהיה לכם גם תוצאת חיפוש של שופינג. רוצים לעשות את זה מעניין יותר? אם יש לכם גם כרטיס עסק בגוגל, יכולות להיות לכם 3 תוצאות חיפוש בעמוד הראשון. ככל שתתפסו יותר שטח בגוגל, כך תוכלו לזכות בתוצאות טובות יותר, שיבואו לידי ביטוי על ידי הגדלת כמות המרות והרכישות מהאתר.

איך פותחים חשבון גוגל שופינג?

השתכנעתם שכדאי לכם להשקיע בפרסום בגוגל שופינג? ובכן, נשמח לשתף אתכם בצעדים בסיסיים להקמת חשבון:

1. חפשו בגוגל Merchant Center. הזינו את פרטי העסק שלכם וצרו חשבון.

2. הכינו תמונות באיכות גבוהה של כל המוצרים שלכם.

3. עדכנו מידע על המוצרים שאתם רוצים למכור.

4. חברו את חשבון ה- Google Adwordsשלכם לחשבון ה-Merchant (שיצרתם בסעיף מס' 1).

5. בחשבון Google Adwords, הקימו קמפיין מסוג שופינג.

6. הקימו קבוצת מודעות מתאימה.

7. בצעו אופטימיזציה.

מה חשוב שתדעו לגבי הקמת חשבון פרסום בגוגל שופינג?

כמעט כמו בכל דבר, לפעמים אתם עשויים לחוות בעיות, תקיעות, למלא בקפידה את הדרישות של גוגל וכו'. אין מה להתרגש מזה, שכן תוכלו תמיד להיעזר במרכז התמיכה של גוגל.

מעבר לכך, ככל שתרבו להתייעץ עם מומחים בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי, כך גם תוכלו לייצר אחוזי המרה גבוהים עוד יותר ולהיות בטוחים שהקמפיין רץ בצורה תקינה.

כמה עולה פרסום בגוגל שופינג?

לפני שאתם מקימים חשבון Merchant, עליכם להתחשב בהוצאות הבאות:
הוצאות הקמה ופיתוח, הטמעה של פלאגינים וביצוע של תהליך בדיקה מול גוגל. התשלום עבור כל אלה הוא על מנת לוודא שהכל עובד בצורה תקינה ואכן מועברים נתונים מחשבון ה-Merchant שלכם לחשבון ה-Google Adwords.

קחו בחשבון שבחלק מהמקרים, יש צורך באיש מקצוע כמו מתכנת וזאת על מנת שיבוצע חיבור נכון בהתאם לדרישות של גוגל.

יש לקחת בחשבון את התשלום למתכנת ולהכניס אותו להוצאות הצפויות, בטרם פתיחת החשבון.

אם לא יהיו אישור לחשבון ה-Merchant שלכם והוא לא יחובר בצורה הנכונה, הרי שגוגל עשויים לפסול את החשבון שלכם וכך למנוע מכם להרים את קמפיין הפרסום לאוויר.

יש להתחשב גם בהוצאה הקשורה לתקציב הפרסום של הקמפיין.

פרסום בגוגל שופינג ואתר זאפ

אין לנו ספק שכלי הפרסום של גוגל שופינג, מהווה איום על אתרים גדולים בעולם וכמו כן על אתרים בארץ שמבוססים על השוואת מחירים של מוצרים כמו אתר זאפ.

גוגל הצליחה להנגיש את המידע לגולשים בצורה נוחה ופשוטה וזאת על ידי הופעה של המוצרים בתוצאות החיפוש, מבלי הצורך לבצע השוואה ובקליק אחד ישירות לאתר.

מאמרים נוספים
שתפו ב:
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

דרגו את המאמר

/ 5.

דילוג לתוכן